Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa

Salam to all..

Entry ini ditujukan khas untuk insan2 diluar sana yang bergelar bapa,khususnya untuk arwah ayah aku yang telah kembali ke rahmatullah pada 2 syawal 2007..sesungguhnya bakti dan kasih sayangmu ayah akan ku kenang hingga ke hujung nyawa..tidak dilupakan juga untuk ayah mertua yg berada di kuantan sana.

Kedua ucapan ini juga ditujukan khas buat suamiku yang insyaAllah bakal bergelar bapa jugak akhir bulan 8 nanti insyaAllah mintak dipermudahkan. Sesungguhnya sekarang ni pn bila terkenangkan pengorbanan my hubby tu mesti aku rasa sebak,travel sejauh 2 jam stengah dgn moto, kereta dia bagi si isteri ni guna..arrgh bilela nk kaye nk beli kereta ni...xsanggup dh tgk suami kepanasan naik moto ya Allah murahkannlah rezeki hambamu ini...en hubby dtg untuk ambik isteri dia ni n then pulang semula keperlis dan kemudian hari sabtu tu hantar semula isteri dia yang dh xlarat nk drive jauh2 ni..thanks suamiku..pengorbanan abg hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya. Also baby igt tu pengorbanan papa..dtg u amik mama xnak bg mama susah n dtg u baby tau..

emm bagi aku peranan seorang bapa ni sama pentingnya dengan peranan seorg ibu dalam sesebuah keluarga, bapa amat perlu untuk menjadi tunjang kekuatan dalam sesebuah keluarga tu. Sebab anak akan lebih takut kalau dengan ayah,kalo ngan ibu diorg xlayan sgt tp kalo ayah yang marah haaa anak2 ni akan takut,sebab tu kalau broken family anak2 biasanyala akan hanyut sikit sebab xde org yg tegas untuk membimbing diorg. Ibu boleh menjadi tegas,tp xkan sama dgn bapa sebabnya dh memang naluri seorg perempuan dilahirkan dengan penuh kelembutan. So papa..tegas eh tegas eh hehehe ..I


Oh ya hehe my father in law and mother in law pernah dapat anugerah ibu bapa terbaik disekolah untuk thn 2011 hehe ameen semoga my hubby pon akan menurut jejak langkah parents diorg ameen..as for me too lah berusaha u jadi yg terbaik to my lil baby..

Akhir ketukan kekunci..Happy Fathers Day to all father in the world..                                                          

nikin love herself ^_^

No comments: