Saturday, August 14, 2010

hurm

Salam to all 

Adeh hr ni xterbangun sahur ceritanya..awal2 puasa dh xterbgn ni ape kes. Nikin n husband dua2 xsdr adeh la..jam dah kunci tp lupe nk tekan on last2 dua2 xsdr..Tp  kami puasa tau.. sib baik hr ni x skolah n suami xkeje kalo tak maunye pengsan ngan budak2 kat skolah tu. Petang ni kitaorg akan berbuka umah Mak Bi (mak angkat aku ) weehuu weehuu xyah masak hehe. Nape malas sgt nak masak ek sbb selalunye aku yang makan je ni aku yg masak n aku yg makan so makanan tu jadi cam xberape best.

Erk esok mesti bgn sahur T_T penat ah xsahur





    


nikin love herself ^_^

5 comments:

mengunyah ais krim said...

yup3.. btol tuh.. penat giler klaw tak sahur.. lagi2 klaw hari skolah.. :D

halawatul iman said...

salam nik..ngaja gapo?
smk or srk?

dapat doh surat n email?

Mz Nik Zakiah said...

srk cah ngaja mcm2 sains,mat,psv mace2 penin nge bdk2 skolh ren

Yan said...

salam kenal..

lebey kuwang asben kite jugakla nih.. klu tak sahur letih benar dia rase..
klu saya tak kesah.. sahur tak sahur.. sbb sayang taik matakan hehehe

sop said...

tak per cikgu.. esok tidur awal.. kunci 4 jam.. kot 1 tak dengar... huhuhu joking