Tuesday, October 6, 2009

berbaloi@berlaboi?

salam..

Hari ni aku g bayar bil broadband, broadband aku kene block start malam td, kekadang aku terpk berbaloi ke aku gune celcom broadband ni,dengan every month aku kene spent rm100 . agak berat sebenarnye,tp camane nk buat aku dah rase xleh idop dh kalo tanpa intenet ni. mak aku dah byk kali membebel tanye mampu ke..mampu ke.. tp aku rase kalau aku nak benda tu aku kena usaha u dapatkannye,aku akan cut aku punye perbelanjaan kat mane2,that is my sacrification..for my own satisfaction..aku rase xsalah kan

Tp tetibe aku tepk dgn serius td, why not aku buat duit dgn intenet ni,jadi td lepas maghrib dengan semanagtnye aku google tajuknye" cara buat duit menerusi internet" cam bias r berlambak2 blog n webpages yg kuar, aku pon berminat la ngan satu blog ni Book! | RahsiaBlogger.com, boleh la bagi aku semangat sket..thanks to u mr blogger,walopon asyik promot buku incik je tp blog incik bleh bg saya sedikit semangat he~~

Semoga semangtku u berblog akan kekal hehe dan kawan2 sudi2 kan la meneruskan membaca bingkisan2 hati ini, semoga ianya dapat memberikan manfaat sedikit sebnyak dan kita dapat berkongsi ilmu dan idea..

wassalam~~



Next entry

No comments: