Sunday, September 27, 2009

Blog Ku YG HILANG



Hr ni sejarah trcipta sebab blog yg aku tulis last year and aku dah lupe dienye pasword telah brjaya aku jumpe balik yuhuu..
post tahun lepas 2 aku bt mase aku dn kuarge ade family day kat kuala koh, then aku telah terlupe pasword blog aku ni n aku pon xberusaha u mencarinye balik. Bile dah boring tahap cipan ni, akhirnye berjaya jugak aku dapatkan balik(nampak x level boring aku tu setinggi mane hehe).


ok da abs pasal blog yg ilang ~~

Hari ni da masuk hari raye ke 7, kat rumah aku dah xde sesape dah, macam ni la keadaan umh aku bile raye jela akan meriah rumah sampai xmuat rumah dibuatnye, bile dah sume stat keje blaja balik sunyila balik.. sib baik aku ade kat umh kali ni ley tolomg my cek kat umh..Apepon raye tahun ni tetap meriah seperti tahun2 sebelumnye.. ape yg berubah? anak2 sedare aku da bertambah dan diorang2 sume da bertambah besa da sume..(abehla bile aku da keje hehe). lagi yg bes cam biase he will come as usual hehe love n miss him so..toin..toin..;>

Di kesempatan ni, aku nak mintak ampun dan maaf buat kawan2 yang yang xsempat aku nk beraye ke.. sms ke.. iaitu mu housemate .. ema,ecah,husna, n hosemate yg dolu2 ryea,muni. also friend yg aku mish so much kokoda, lala, eta,kak uda n ramai lagi.. also my students..

bubye..

No comments: