Thursday, September 23, 2010

saya kembali lepas cuti panjang

salam to all

Setelah lama xmenghapdate belog kerana ketiaadaan mood ya amat akhirnya papan kunci keyboard ni bergerak jugak untuk feeling of mine. Setelah hampir dua minggu pulang untuk menyambut syawal bersama keluarga kini aku dah kembali berpijak dibumi perlis..kat kampung boleh je nak online tp biasalah bergelak ketawa bersama2 keluarga dan spent setiap saat sama2 lagi best jika nak dibandingkan ngan belog ni..bukannya selalu boleh duk kt kampung n jmpe family so setiap saat xleh dibuang..tambah plak first time beraya dgn berhusband ni n ada 2 family ni masa memangla amat penting kejap kesitu kejap kesini tengok2 eh dah nak balik perlis dah...

New hapdate about myself skg aku aku sambung balik mengajar  sebagai seorang cikgu ganti@KGSK setelah tamat sekolah lama hari tu sebelom cuti raya 3 hb hari tu .. ni aku sambung pulak kat sekolah lain alhamdulillah rezeki Allah nak bagi walopon yang hari tu pon masih xdapat gaji..T_T . Okla kan daripada duk menambahkan berat badan dan jadi penunggu tv baikla aku mengajar sementara tunggu posting ni. Kali ni aku leh jadi cikgu ganti kat sekolah Kebangsaan Behor Empiang Kangar Perlis, so far sume pekara kt skolah ni :cikgu2 kerani student administration is ok so far so good kata omputeh. 

New school new people new experience ^_^ oyeh !!


nikin love herself ^_^

2 comments:

Zaer!! said...

wah! cikgu nik upenyer.baru zaer tahu.hehe.keep it up k cikgu!hehe

CIK TOM said...

wah best pe ada gak kerja..hihi