Monday, August 2, 2010

Azwan Ali !!


salam..

semenjak jadi penanam anggur yang xberjaya ni banyak la blog2 yang aku jelajah, ramai blogger2 yg dh ade thausand of follower out there. Aku de jmpe artis seperti yang dinyatakan di tajuk n3 diatas. Haji Azwan Haji Ali. Azwan Ali ni kiranya terkenal la dulu time aku skolah2 rendah dulu time yang dia mengacarakan rancangan muzik2 dulu. Aku pun salah seorang peminat dia.


Then when i'm growing up until masuk universiti lame gile xdgr cerita pasal pengacara yang terkenal ni. cam tertanya2 gak la dlm hati kan dolu2 mane peginya azwan haji ali????

As time goes by, astro pon da ade n mase pak Nil mula naik balik, mane peginye Azwanhaji Ali? dulu kalo nak banding die r femes bandingkn ngan Aznil Hj Nawawi. PAs tu de la dgr2 gossips pasal yg dia dh jadik pon... la ape la gara2 kak Z..Z.. tolak cintanya. Betol kah?? Hanya mereka dn keluarga mereka je yang tahu.

Menjejak blog2 terkenal nih, mengikut pernyataan beliau blognya adalah yg ke-7 berpengaruh didunia(Azwan Ali,2010) fuh dasat tu. Then bace2 n3 kat blog beliau... First time jejak adeh terkezut den ngan bahasa yg digunakan oleh beliau. Kasar ah bg aku yg datang dari kampung halaman yg indah permai lagi suci heheh. Hurm but dia xkesah pon ngan ape yg org ckp ngn nada tagline yg dia akn sebut "Ada Aku kesah??" hehe.

Ada pro n cons dia r, pro nye sbb dia seorg yang berani, xkesah org nk ckp ape so cam diva2 kat lua sane tu akan lebih berhati2 la bile ade org yg akan kutuk ko secara terang terangan. Cons nye lak, bahasa jiwa bangsa kan...erkk the use of language tu sometimes can show our attitudes ape salahnye kalo gne perkataan yg bebaik kan, katenye da pegi haji ea tak hehe ^_^

Tp siapa kita nak menilai orang .. suka ngan ayat ni " Janganlah kamu menilai seseorang sepeti hidayah itu selamanya milik kamu..."

eh n3 pasal artis la plak ek, hurm its nothing more but just to luahkan mnde yg aku rase.kalo sesape nk smbung bg point of view kt entry ni sila2kn.


                                                                         ^_^


No comments: