Monday, May 17, 2010

surat u ecah n eyma


salam..


esok pgi me n my sister mira ( thanks to her sbb dtg shah alam amek kakak mu ini) akan bertolak pulang ke kampung.. isk3 sob3 sedih la plak rase.. sepanjang 4 tahun kat bumi shah alam ni aku menimba ilmu u bekalan dunia dn akhirat akhirny tiba masanya aku akan berpisah jgk dgn meja study ku ni.. ngan rumah 303 ni n also with 2 of my housemate yg memang sejak dr first2 lagi kami duk cni yak ni ecah n eyma... huhu wuwu sob2..

banyak perkara yg aku belajar actually ngan diorg2 ni u jadi seorg manusia memang akan ku kenang hingga hujung nyawa..eyma yg sentiasa menjadi bank bergerak aku haha,n aku jadik cam pengemas sket n pembersih sket hehe. This very innocent kind person bagus gile dak ni, n UNIQ very2 the unik one hehe hah ape aku tls ni. A BIG thanks to eyma coz accompany me throughout this wonderful 4 years we togaher plus 3 years(diploma) we know each other..

ecah lak, soorag yg amat bagus r..kalo dy ade solat jemaah tu insyaAllah terjaga tp kalo dy xde or peot ke huhu agak bertaburan la solat jemaah kami hehe xpe cah t dh kawen insyaAllah ore practise deh hehe..a BIG thanks to ecah coz accompany me through this 4 yrs journey.. glad to be housmate with u.. hope u'll married soon too jgn lupe ajakk!!




sedikit brief ttg my lovely housemate ni.. i 'll be missing u olls nti..da xleh dgr 'sori n maaf eyma' huhu n da xleh dgr 'heh' ecah da pasni.. uhuhu


bubbye hope we'll keep in touch never cut this rope k..

n3 u wan roy,mimi,munie, sabturiah next time yerk ;)

1 comment:

halawatul iman said...

salam nik...baru bace post nie...terharu nyer..moga Allah terus pelihara uhuwah kita fi dunia wa akhirah..insyaAllah..

walau dimana nik berada,jglah iman dan taqwa yer..
solat lah jemaah sokmo...

erm, xdok idea plok..
air mata xdapat nak di tahan...

semoga Allah sayang nik..
semoga Allah sayang kita..
semoga Allah sayang bait 303..
ameen..