Thursday, November 24, 2011

Breastpump,anyone??

Salam to all..

Macam yang aku nak bagitahu semalam update for my lil prince qayyeem yg somel sgt itue hehe puji anak sendiri ok what haha, hari ni g check up qayyeem actually he is not really 3 month today tapi dah nurse tu bg tarikh hari ni so pegi ajerla,n u know what hari ni xcucuk for 3 month pun sebab xcukup 3 month lg adeh sudahnye rabu next week pulak la kne g klinik untuk injection.

2 month 3 weeks 4 days : weight = 5kg
                                        Length = 61cm

itula perkembangan anak mama ni,walaupun xnaik banyak tp still naik jgk, mase dua bulan weight qayyeem 4.5 kg.

Back to the topic, breastpump, actually aku tgh fenin duk pk nak beli breastpump mane skg ni, yang mana the best untuk aku yang kadang2 rajin kadang2 malas nak mengepam n nak jimatkan masa jgk la, sambil mengepam leh men facebuk ke hehe tp regenye xnakla mahal sgt, xberapa nak mampu lg kalau regenye 15++ tu. Kalau boleh dalam around 5++ tu jer yang aku nak carik. Skg ni berkira2 jgk nk beli avent manual or madela manual or spectra 3 sume tu aku nak amik yg back to work punye. Package kat one baby world. Kat situ je yg aku jmpe yg banyak pilihan pakej. Tulah dilema nye skg xthu nk amik yang mane. Hari tu masa pregnant aku dh beli dh BP yang cikai2 jer jenama disney tp makaih aku pump xkua2 pn susunye adeh laa tangan kemain lenguh lagi, last2 xguna lansung okey. emm so skg ni ngah servay yg the best, anybody can u give me advice please.. Memandangkan sebulan lagi nak masuk skolah so aku ngah berusaha nak bt stock la ni..

keep searching!!

nikin love herself ^_^

No comments: