Sunday, October 24, 2010

Semangat Anak Kelantan

Salam to all

Malam tadi telah berlansungnya perlawanan separuh akhir pusingan kedua bola sepak piala malaysia menyaksikan pasukan kelantan bertemu pasukan kedah. Cam biasalah aku pun xlepas peluang  menonton almaklumlah dapat laki yang kaki bola so aku pon ter addict la sekali tp... kalo negeri aku je yg men kalo yang negeri lain or overseas punye football xlayan pon heheh.Itulah yang dinamakan semangat anak jati kelantan.


Nampaknya aku tgk senario bola sepak kat malaysia ni dah kembali meriah macam dulu2. Aku rasa mungkin sebab faktor facebook sebabnya sume org duk pakat cakap pasal match ni kat facebook so orang ramai2 pakat nk g tgk kat stadium. Kalo tgk kat stadium kat Kota Bharu tu penuh ngan lautan orang yang berbaju merah penuh kat lua pon penuh orang duk tgk kat skrin besar sama cam duk dalam stadium. 

let piccer tell u da stori





Perlawanan akhir sabtu ni pasti lebih meriah kann untung la pihak stadium tiket abih macam goreng pisang panas..hopefully everything will go well janganla ade insiden2 yg berdarah lagi..kita tgk bola enjoy2 dah la jgnla emosi sgt..yerk itu pesanan kepada kedua2 penyokong..N9 n Kelate. 

Gomo Kelate Gomo VS Hobin Jang Hobin



nikin love herself ^_^

No comments: