Thursday, June 17, 2010

I'm newly wed!!



salam..

alhamdulillah.. akhirnya semua urusan berjalan lancar n akhirnya aku dh selamat bergelar seorang isteri kepada en Khairul Anuar mohd Nor...update pon lambat huhu hari ni dah genap 10 days aku jadi isteri kpd en khairul..lambat update maklumla tenet baru hadir setelah aku balik kg dr shah alam kat kg mane la ade tenet..ni pon en suami beru register smalam hihi (thanks cyg i syg u lebih la hihi)

for all kawan kawan yang datang hari tu thanks alot..sori kalo layanan kurang memuaskan hati, memang pening kepala pengantin nk layan yg mane satu dulu ape pn kalo ade kekurangan tu harap dimaafkan.. n yg penting aku gembira jmpe balik sume kawan2 aku yang da lame xjmpe cam siti hafiza, haliza kema n sume lah yg dtg..

a million3 of thanks aku nk bagi khusus u family aku yg banyak mengerah tenaga dlm urusan kahwen aku ni cek, abe long, abe ki, abe miji, abe jamani, kak iti,kak mini, mira(sie ko mu ra pengsan huhu) adik kak joh, mok2 sedara org2 kampung n my 2 lil peri2 hari tu hihi kokota n kokoda hihi THANKS A LOT TO ALL OF U kalo xde korang sah2 aku xleh kawen huhu.. and to all sponsors hanya Allah yg boleh balas jasa korang sume.. thanks alot jasamu kukenang hehe..

nti kte ngapdate lagi byk cite nk share ngn korang2 sume neh


da......

en suami bru g kluster(alone~~)

No comments: