Friday, April 16, 2010

Unofficially Grad !!

salam..
Alhamdulillah..hari ini hari jumaat bersamaan dengan 16 april secara xrasminya aku telah abeh belajar di uitm setelah 7 tahun mengejar ilmu kat sini.. & tahun tu bukan satu jangkamasa yg sekejap tu huhu kalo ada lembu dah beranak pinak dh lembu tu hehe eh yeke ek?? hehe ntah.


Selama 7 tahun aku kat uitm ni banayk sgt2 pengalaman yg aku dapat, yg pahit yg manis yg masam kelat, yg masin sumenye ade cukup rencah semuanya. Alhamdulillah walopon lambat sket dr org laen yg masuk matrik tu tp aku berjaya gak capai cita2 aku huhu.3 tahun di Diploma Sains Arau Perlis dn 4 Thun Di Pendidikan Biologi merupakan pengalaman yg akan kukenang hingga kehujung nyawa.. N td merupakan kelas last aku ngan kawan2 degree sedih sgt rs.. td group JOHN end the class with great presentation n discussion ianya mcm sumeney nk gelak di hari terakhir ni..dalam gembira tersimpah sedih act..

babai uitm, huhu even ade 2 paper lagi exam tuk paper bio and education in Malaysia n with THESis utk dihantar. means xleh nak hepi2 sgt nikzakiah yerr.


ni gamba mase mlm pra grad

N also preparation for the DAY huhu manyak giler xwat ag ni..need to move faster now nikzakiah, chaiyok2 u can do it!




bubbye sume kalo de mood update lagi huhu..

No comments: